2 клас

Урок у 2 класі

Підтема:  Розкажи про іграшку.

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал темИ.

            Повторити й закріпити вживання конструкції «has got» в усному мовленні та ознайомити учнів 3 конструкціею «has got no».

Формувати навички діалогічного та монологічного мовленмя.

Навчати читання.

Тренувати в аудіюванні.

Продовжувати розвивати навички письма.

Тренувати пам'ять та увагу.

Виховувати спостережливість.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах

для самостійної роботи.

 

Хід уроку

І.        Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Пpивiтaния.

T: Stand up, please! Good morning! Ps: Good morning!

T: How are you?

Ps: Fine, thank you.

T: Sit down, please.

 

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми з вами продовжимо вчитись описувати іграшки. Як i завжди, ви будете грати в ігри, виконувати різноманітні цiкaвi завданнн, читати і писати. Let's start our lesson!

 

3. Перевірка домашиього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 65). Учні ланцюжком вимовляють речення до малюнка.

2) Р3, впр. 2 (с. 65). Двоє yчнiв читають слова.

3) Р3, впр. 3 (с. 65).

Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність i охайність виконання вправи в зошитах.

 

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша (впр. 4 (с. 85)).

Учні разом з учителем розповідають вірш. Після цього два-три учні самос тійно декламують вірш перед класом.

2) Гра «Назви слова».

Учитель розкладає два набори карток  на двох партах малюнками  донизу. Клас поділяється на дві команди. Члени кожної з них ланцюжком підходять до парт, беруть по одній картці й називають, що на них зображено. 3а кожне правильно назване слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.

 

 

 

 

 

 

ІІ.      Oсновна частина уроку

1. Тренуваиня у вимові звуків.

Т: 3араз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках.

Учні разом з учителем повторюють скоромовки по два рази.

 

2. Подання та відпрацювання нового граматичного матеріалу.

    Впр. 1 (с. 88).

Т: Пoдивiтьcя на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось,   про що говорять дiти.  Listen and repeat.

Учитель читає фрази, подані до малюнків вправи. Учні читають за ним i перекладають рідною мовою. Учитель звертає увагу на конструкцію has got no, пояснює її значення та правила вживання. Пoтiм учні в парах по черзі читають діалог вправи за ролями. Учитель стежить за правильністю вимови слів.

 

3. Розвиток умінь мовлення.

1) Вправа 2 (с. 88).

а) Один з учнів виходить до дошки. Учитель зав'язує йому очі хустинкою. Дiти ланцюжком вимовляють речення за прикладом, поданим у вправі, а учень із зав'язаними очима малює обличчя за їх описом на дошці. Пoтiм учень розв'язує хустинку й дивиться, що вiн намалював. Після цього інші учні по черзі малюють за описами.

 

б) Можна провести таку саму гру в командах: два представники віц кожної з них малюють із зав'язаними очима на дошці за описами решти учнів. Команді учня, що краще намалював, надається один бал. Перемагає команда, яка отримає бiльше балів.

 

2) Впр. 3 (с. 89).

Учні ланцюжком складають речення за прикладом, поцаним у вправі. Учитель контролює правильність їх граматичної будови.

 

3) Гра «Вгадай іграшку».

Учтель прикріплює зображення іграшок  до дошки. Один з учнів виходить до дошки, загадує іграшку й описує її, не називаючи. Учні віцгадують наззу іграшки. Той, хто правильно назвав слово, загадує й описує іншу іграшку, гра триває.

 

 

Haпpиклaд:

P1: It has got a big face. It has got no hair. It has got two eyes and one mouth. It has got two ears.

P2: Is it a teddy bear?

P1: No, it is not.

P3: Is it a robot?

P1: Yes, it is.

 

4. Фізкультхвилиика.

Учитель вимовляє рядки римування (див. урок 49 (2)) та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють слова, виконуючи необхідні дії.

 

5. Навчания читания. Вправа 4 (с. 89).

Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на буквосполучення air, ear, ere та звук [еа], що їм відповідае. Учитель читає слова та речення вправи. Учні читають за ним i перекладають рідною мовою. Пoтiм дiти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.

 

6. Письмо

1) Вправа 5 (с. 89).

Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та перевіряє правильність i охайність написання слів.

 

2) Робота з картками.

Учнi отримують картки  i самостійно письмово виконують завдання. IIo

закiнчeннi роботи вони ланцюжком читають складені слова. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.

 

 

III.    3аключна частина уроку

1. Домашнe завдання.

P3. Вправи 1, 2 (c. 66) (ycно), 3 (c. 66) (письмово).

 

2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались бiльшe за все? Які завдання 6ули складними? Чого ви сьогодні навчились?

Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0